معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: طرح ملی مدارس همدل در راستای توسعه تعاملات انسان‌دوستانه و خیرخواهانه با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان در ۱۱۹ مدرسه استان اجرا می شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ 23 November 2021

طرح همدل کمیته امداد در ۱۱۹ مدرسه استان سمنان اجرا می‌شود

به گزارش تابناک سمنان سعید اسعدی روز سه شنبه به رسانه ها بیان کرد: ۱۱۹ مدرسه نیکوکار هیات‌امنایی، غیرانتفاعی و نمونه دولتی استان سمنان با همکاری کمیته امداد استان سمنان در راستای تحصیل دانش‌آموزان نیازمند فعالیت می کنند.

اسعدی ابرازداشت: برای ۶ هزار و ۲۵ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان خدمات مختلف حمایتی مانند حمایت‌های تحصیلی، مشاوره‌ای ، فرهنگی، خانوادگی انجام می شود.

وی افزود: تکریم و حفظ عزت‌نفس دانش‌آموزان تحت پوشش و نیازمند در اولویت است تا آنان از دریافت خدمات مختلف آموزشی، رفاهی احساس تبعیض و تفاوت با دیگر دانش‌آموزان  نداشته باشند.

اسعدی، فراهم‌سازی زمینه تقویت علمی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد از اهداف اصلی این طرح برشمرد بیان کرد: آینده کشور در گرو انجام چنین اقدامات ارزشمندی است که ریشه در آموزه‌های دینی و اعتقادی دارد.

وی ترویج فرهنگ خیر و احسان را  از دیگر اهداف طرح مدارس همدل دانست و  اظهار کرد: اگر  جامعه‌ای به خیر و احسان به‌ویژه در مقوله تحصیل  مسلح شود، نتایج خوبی در آینده دانش‌آموزان  و نیز رشد فرهنگی جامعه خواهد داشت.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: طرح مدارس همدل با هدف گسترش و تأمین همه‌جانبه عدالت آموزشی و تربیتی و با همکاری کمیته امداد و وزارت آموزش‌وپرورش طراحی و اجرا شده است که به‌واسطه آن دانش‌آموزان مستعد تحت حمایت این نهاد از خدمات آموزشی در مدارس هیات‌امنایی و غیردولتی بهره‌مند می‌شوند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار